Reklamace
Náš výrobní a distribuční systém snižuje důvody k reklamaci na minimum. Přesto se může stát, že k reklamaci přistoupíte. Vaše spokojenost je naším nejdůležitějším cílem, takže celý proces reklamace jsme co nejvíce zjednodušili. Bude nás sice zajímat odpověď na pár otázek, ale ty slouží zejména pro naše stálé zlepšování služeb a ne pro nějaké obstrukce při reklamaci.
Co lze reklamovat?
Co se může stát? Například v balíčku nenajdete vše, co pro dokončení obrazu potřebujete. Například bude chybět jeden sáček s diamanty. Možná se stane i to, že budou některé barvy zaměněny a přijde Vám sice správný počet sáčků, ale s jinou barvou.
Počítejte ovšem s tím, barvy na ilustracích u našich pláten jsou pouze ilustrační. Při jejich zobrazení na monitoru může dojít k barevným posunům.
Nepříjemné by mohlo být, kdyby nebylo dostatek diamantů pro dokončení celého obrazu. Stát by se to nemělo, protože náš software má všechno správně spočítané. Pokud ale použijete kamínky pro jinou plošku, než pro jakou jsou určeny, budou pak jinde zřejmě chybět. Neváhejte se nám ozvat a společně to vyřešíme.
Napadá nás ještě jeden důvod k reklamaci - nevhodně zvolený motiv. Rádi byste prostě svůj obrázek vyměnili. Možná šlo o dárek a někdo vybral motiv, který Vám nesedí. Ani s tím nebudou žádné problémy. Stáhněte si formulář pro odstoupení od smlouvy, vyplňte jej a pošlete nám ho na náš servisní e-mail. Následně pošlete i obraz, který chcete vyměnit. Výjimkou jsou samozřejmě obrazy podle vlastní fotografie, pro které bychom nejspíš nenašli zákazníka, a které tedy vyměnit nemůžete.
Pokud si nejste jisti, zda lze něco reklamovat, s důvěrou nám zavolejte na naši zákaznickou linku, nebo napište dotaz e-mailem. Vždy preferujeme důvěru a snažíme se maximálně vyhovět.
Reklamace krok za krokem
Celý proces reklamace se urychlí tím, že nám předáte správně vyplněný formulář, který si můžete stáhnout z níže uvedeného odkazu.
Připravte si zejména číslo objednávky. To slouží i jako variabilní symbol. Práci nám usnadníte, když doplníte přesný název produktu a jeho rozměr.
Popište ve formuláři v čem je problém a co je důvodem reklamace. Přiložte také fotografii, ze které může být důvod reklamace ještě lépe vidět. Fotku pak přiložte jako přílohu k e-mailu.
Pokud víte, jak k problému došlo, nebo jste schopni to odhadnout, prosíme o Vaše vyjádření. Mohla to třeba být přeprava, protože balíček došel poškozený, mokrý či špinavý. Mohla to být chyba při balení, jelikož chybí nějaký sáček s diamanty, nebo je prasklý a kamínky rozsypané apod.
Stáhněte si Formulář pro uplatnění reklamace, případně k odstoupení od kupní smlouvy, vyplňte jej a společně s výše uvedenými body vše zašlete na e-mail .
Ohledně Vaší reklamace Vás budeme co nejdříve kontaktovat. Vyplňte proto prosím správně své kontaktní údaje ve formuláři pro reklamaci. Kdykoliv se něco v procesu reklamace změní, vždy Vás budeme informovat.
Oddělení reklamací
DIAMONDI
Na Zbytkách 158
Staré Město
739 01
Upozornění
Na Obraz podle vlastní fotografie vyrobený na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podmínky:
Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
Vrácení peněz
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.